Värre än vanligt…

Datorpyssel

Puh vad mycket pyssel det blir var gång man byter dator. Ändå känner jag mig priviligierad som för omväxlings skull bytte i tid, det vill säga innan den gamla brakade ihop. Normalt sett är det först då jag ger mig ut och köper nytt. Annars har jag konstaterat att det där med lösenord hit och dit inte är min pryl. Kanske läge att välja bort så mycket som möjligt bland sådana sajter när jag ändå börjar på ny kula?

Vidare har jag bestämt mig för att försöka tänka först och ladda ner sedan på den här burken. Ställa mig frågan ”Är det verkligen det här jag vill och behöver?” innan jag gör något. Hur det sedan blir med den saken är nog en annan femma, men det känns som ett bra utgångsläge. Annars är det rätt kul med lite nytt. Återkommer när jag fått lite bättre ordning på saker och ting.

 

 

Kommentera

