Värre än vanligt…

Tema med variationer

Fönstervägg och allt vad det nu kallas. Den här väggen ser jag väldigt ofta, men det var först igår jag tittade på den med fotografens ögon, tog upp kameran och tryckte av. Annars är jag uppe i Bergslagen och njuter av livet där, så de möjliga motiven ser annorlunda ut. Omväxling förnöjer, som det heter, men jobbar man vid järnväg är mantrat ”Omväxling fördröjer”.

 

2 svar

  1. Vad jag blir glad när jag ser att det sakta och försiktigt börjar bli lite mer färg i dina bilder. Fortsätter det så här så blir det en strålande färgkaskad innan hösten. Kram på dig gullgubbe.

    29 augusti 2011 kl. 13:59

  2. Staffan H

    Skogsnuvan: Bara jag hittar något med färg som går fint att återge i färg så blir det en färgbild. Sedan beror det på väder och vind också. Kram tillbaka.

    29 augusti 2011 kl. 21:07

Kommentera

