Värre än vanligt…

Ett jellon till Mira

Min bloggvän Mira gillar jellon i alla former, färger och utföranden, så när jag nu råkade passera ett sådant idag tänkte att jag kunde bege mig på jellonjakt ett tag med kameran som vapen och nedlade därvid detta byte. Eftersom det bevisligen var min lyckodag med kameran, kändes det helt rätt att så att säga ge henne det här inlägget som en sorts överraskning sådär på en måndag.

 

2 svar

  1. Det må jag säga var en trevlig överraskning! Och jag gillar verkligen hans uppsyn. Snopet dumförnöjd? Sinnebilden för uttrycket Que? Och så gillar jag hans öron. Liksom friserade. Jag tror han heter Edgar… Tack Vännen för det fina Jellonet!

    29 augusti 2011 kl. 22:11

  2. Staffan H

    Mira: Väl bekomme! Jag tycker namnet Edgar passar honom utmärkt. Så får det bli!

    31 augusti 2011 kl. 22:19

Kommentera

