Värre än vanligt…

Höstfärger

Nu har visserligen de flesta löven fallit till marken, men så här såg det ut i stan härom veckan. Det är visserligen inne i fotokretsar att sänka färgmättnaden i bilden, men det modet är inget jag anammar. Antingen konverterar jag en bild till gråskala fullt ut, eller så kan det även bli så att jag ökar på färgerna något. Då brukar det bli ungefär så som jag såg det när jag tog bilden och det är det jag vill återge och visa.

 

2 svar

  1. Såna här färger gillar jag. Hösten är en fin tid nu när man kan vara hemma när det är ljust och verkligen se hur fint det är.

    11 november 2011 kl. 17:39

  2. Staffan H

    Skogsnuvan: Höstfärgerna kan vara väldigt tilltalande i rätt ljus och i år har hösten varit lång och mild vilket jag är väldigt glad för. Fint att du verkligen kan njuta av årstiden nu.

    12 november 2011 kl. 01:02

Kommentera

