Värre än vanligt…

På väg ner genom bildhögen

Några dagars semester att avnjuta. Livet är behagligt och jag gör ungefär vad som faller mig in. Inte riktigt förstås. Jag har en hel drös med bilder som väntar på att jag ska redigera dem till presentabelt skick. Denna uppgift har jag satt igång med och nu börjar jag komma ner i samlingen. Det finns en och annan bild jag gärna vill visa, så jag ber att få återkomma.

 

3 svar

  1. Mats

    Tjusigt! 🙂

    12 november 2011 kl. 03:34

  2. Mira

    Ok. Då väntar jag ivrigt. Jag har saknat dig…

    12 november 2011 kl. 10:48

  3. Staffan H

    Mats: Tackar!

    Mira: Roligt att höra att någon väntar på inlägg. Jag har saknat bloggandet rejält jag med…

    12 november 2011 kl. 22:53

Kommentera

