Värre än vanligt…

Utsikt från det gångna veckoslutet


Utsikten från mitt köksfönster i Bergslagen börjar förmodligen bli ett rätt uttjatat tema här, men jag tycker så mycket om den. Ständigt skiftande, ständigt nya skådespel där naturen besatt alla rollerna. Bara att tacka och ta emot. Av någon underlig anledning tycker jag om blygrå himmel – förutsatt att jag får vara inne i värmen och titta ut på den. Kan det vara för att en sådan himmel ofta förekommer när vädret bjuder åskådaren på lite drama?

 

2 svar

  1. Samma med utsikten från mitt köksfönster ut mot sjön. Den har jag haft så många gånger fast jag må säga att nu har jag hejdat mig ett tag för några månader har det bara varit vitt vitt vitt.

    23 februari 2012 kl. 14:30

  2. Staffan H

    Anita B: Det kanske är så att vissa vyer tröttnar man inte på i första taget?

    24 februari 2012 kl. 00:22

Kommentera

