Värre än vanligt…

Inte bland det vanligaste

Efter att ha lagt ut ett antal bilder på tema vatten övergår jag till något torrare motiv, nämligen gamla stubbar och fallna träd. Få tar sig väl tiden att ta en närmare titt på dem och upptäcka de spännande former de kan bjuda på. Det brukar jag göra ibland. Har man tur hittar man något utöver det vanliga (och har kameran med sig).

Färger, former osv – det är bara att ge fantasin fritt spelrum.

 

3 svar

  1. Får mig att tänka på Einar Norelius. Var det inte han som gjorde troll likt gamla stubbar?

    11 maj 2012 kl. 14:46

  2. Oj, vid den första hastiga titten så trodde jag först att det var en uppförstoring av en kristallsten av något slag, men det var en stubbe som du har lyckats fånga så vackert 🙂

    11 maj 2012 kl. 22:39

  3. Jag gillar också stubbar och bark. Det är som en egen liten magisk värld för sig själv. Just nu har jag en stubbe på gång som något bor i och jag vaktar för att se vad som tittar ut. Hoppas jag kan fånga det på bild

    12 maj 2012 kl. 18:06

Kommentera

